mariajansson

can you read my mind?

söndag.

Publicerad 2011-10-31 20:30:34 i Allmänt,

en underbar söndag i LA.
söndag tenderar att vara dom absolut bästa dagarna här.
efter söndagsmötet som var helt sjukt bra så hamnade jag i mitten av en hord av svensktalande underbara människor.
det delades ut lösgodis och beasås (till eriks störa lycka).
sen tog vi oss vidare för den obligatoriska söndags lunchen med allt för trevligt sällskap och mycket mat.
sen bar det vidare i eriks partybil till en av dom vackraste utsiktsplatser jag varit på.
victoria, andreas, erik

fortfarande förundrad över staden jag bor i den är så vacker.

och att avsluta en sån här underbar dag med lite yoghurtland gör det inte värre.
puss.



Kommentarer

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2011-11-01 22:43:15

Yoghurtland...det låter som det där godislandet jag och erik lurade i dig och simon att det fanns bakom vinden på dalagården....! :D Haha... Ikväll har Anna Back hälsar på oss till vår stora glädje. Saknar dig!!!! Kärlek!

Postat av: Lina

Publicerad 2011-11-02 13:37:04

Fabulous! Gu va du är fin älskade maria!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela