mariajansson

can you read my mind?

i <3 LA

Publicerad 2011-10-25 00:34:46 i Allmänt,

så jag är dålig på att uppdatera men jag ska jobba på det.
just nu sitter jag på jobbet och chillar.
det är ungefär det jag gör när jag jobbar, gör lite kaffe, lite cheeseburgare och pratar med folk.
så jag trivs :)
livet här bara få sin ordning här och jag har börjat leva i någonslags vardag.
och det är en vardag som jag älskar!
jag är så kär i den här staden och alla människor.
så det är så mycket som har hänt sen sist.
och jag kan inte förklara allt.
så jag ska visa er en liten del av mitt liv i bilder.
detta är min kyrka som jag går till.
angeles tempel.
det var pastor matthew barnett som startade hela dream center.
pauline min kära vän.
är så glad att ha henne här :)
detta är the united nations team.
fyra av mina alldra närmaste vänner här på dream center.
jag är så tacksam över dom.
första bilden: lexi från mexico, jag och henrik är från sverige.
andra bilden tim från kambodja och fredrick från tyskland.
så där av namnet.
för någon vecka sen så blev vi inbjudna till en familj, som fredrick hade träffat under veckan, för att ha en BBQ.
det var så härligt att få komma till ett hem och äta hemlagad mat :)
det var en otroligt häftig kväll men olika människor med olika historier.
lexi och adam på mitt absoluta favorit snabbmatställe:
chick-fil-a.
det enda jag önskar mig på min födelsedag.
vi åkte till free chapel, en kyrkan som ligger i OC.
fint område, inte som downtown LA.
och vi träffade dessa underbara människor.
hade en tjejkväll med dessa vackra kvinnor.
sarah, sophia och lexi.
en LA-superhero anslöt sig också.
söndagslunch på crazy-rocking-sushi.
är nog den bästa sushin jag någonsin ätit.
min vackra svenska vän victoria.
sophia som vet hur LA livet ska levas :)
jag och min brittiska lillasyster och roomi georgia.
här har vi varit på en hunted corn maze.
typ som ett litet nöjesfält precis vid ett majsfält.
så eftersom att det är haloween nu så har dom som en spökvandring genom majsfältet, så du går alltså i små gångar pland typ 3 meter höga majsplantor och sen så är det massa människor som är utklädda till monster typ som springer efter dig.
så efter att ha skrikigt i vad som känns som en timme så kom vi tillslut ut jagades av en motorsågsman.
så detta är några av mina underbara vänner här och några av äventyren som jag har varit med om :)
så jag ska bli bättre på att uppdatera här.
men nu så ska jag åter gå till mitt arbeta :)
sköt om er!
puss!

Kommentarer

Postat av: Lina låret

Publicerad 2011-10-27 18:04:19

Åhhh det låter grymt! Mer updating! Stockholm väntar här på dig när du kommer hem :) Puss min älskade vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela