mariajansson

can you read my mind?

min svenska familj.

Publicerad 2011-10-26 18:53:31 i Allmänt,

igår så var det utflykts dags :)
jag och min lilla svenska familj, alltså erik, henrik och victoria, skulle riktigt försvenska oss och åka till det svenskaste av amerika;
IKEA!
tyvärr så kunde en viktig fjärdedel av familjen stanna hemma.
men vi saknade dig victoria!
men jag och mina män tog oss hela vägen ut till burbank för att få äta köttbullar, potatis med brunsås och förstås att få i oss lite svenskt godis!
äntligen framme!
maaaat!!
erik är hemma.
haha.
suddiga men överlyckliga.
helt klart en av dom bästa kvällarna med två av mina absoluta favoriter.
så nu ska här bjudas på svensk choklad och bilar!
marsansåsen, rör du så dör du!
och det är inget skämt.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela