mariajansson

can you read my mind?

jobbet.

Publicerad 2011-10-12 08:23:23 i Allmänt,

så nu har jag klarat av andra dagen på jobbet.
jag jobbar på cafet som vi har på centret. det är sjukt mycket att lära sig med alla olika kaffedrinkar och all mat som finns. sakta men säkert börjar jag iaf lära mig hur det ska göras :)
det blir lite segt emellan åt när det inte kommer något folk, men å andra sidan så kommer alla på centret förbi någon gång så man får träffa alla.
annars så har jag upplevt maten här på dreamcenter som jag har hör alldeles för mycket om, men jag måste säga att det är helt okej. svälter gör jag defenitivt inte ;) snarare tvärtom.
så mina dagar fortsätter att gå och dom fylls mest med jobb, träning, massor av nya människor och mat.
även jakten på wifi tar stor del av dagarna men just nu så har vi turen att få mottagning på rummet.

så här ser ser lite av min arbetsplats ut.
och det är inte damm som hänger överallt utan det är haloweendekorationer, förhoppningsvis.





och såhär ser mitt rum ut. och ja det är lika stökigt hela tiden.
men vi har iaf en kyl och en miniugn, yey!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela