mariajansson

can you read my mind?

framme.

Publicerad 2011-10-10 19:20:34 i Allmänt,

så nu är jag framme och har varit det i nästan tre dygn.
så idag kommer LA att bli min hemstad på riktigt efter som att jag börjar att jobba idag och det kommer inte kännas som en semester längre.
för hittills har det känts som en semester.
det är nämligen så att jag har blivit så otroligt väl omhändertagen här av mina nya härliga vänner och dom har visat mig runt i LA så det har känts som en semester.
men nu börjar det på riktigt och det känns så roligt att äntligen få börja hjälpa till :)
just nu är hjärnan bara en hel geggamojja av intryck så det är svårt att skriva ner allt jag varit med om så jag lägger upp lite bilder som får förklara en del av vad som har hänt :)
vi åkte till min absoluta favorit snabbmatkedja chick-fil-a!



vi åkte till citywalk som ligger precis utanför universal studios.



det fanns en godisaffär som hade alldeles för mycket att välja på. här visar fredrick olika gotter som t.ex. maggot med ostsmak eller kanske gräshoppor med chili smak. najs.



citywalk (jajemen datorn är efterbliven och vill inte vrida min bild så ni får vrida huvvet)
tim, heather, ra'chelle och fredrick



söndagslunch på cheesecake factory.
tim och henrik



vi åkte till the americana, ett stort köpcenter, och här får du känna på hur det känns att leva i truman show.


ja det är lite av vad jag har upplevt hittills :)
men idag börjar jobbet som sagt och förhoppningsvis vardagen här på dream center.
men jag hör av mig senare när geggan i huvudet känns med förstålig.
PUSS!

Kommentarer

Postat av: Linda & Oscar

Publicerad 2011-10-11 22:43:46

Awesome! You're gonna have a blast! Skype soon? Varför skriver jag på engelska? Haha...jag blev inspirerad haha...! Kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela