mariajansson

can you read my mind?

look-a-like.

Publicerad 2011-01-09 13:18:08 i Allmänt,

jag brukar inte få höra så ofta att jag är lik någon.
men igår kväll så kom det fram en inte allt för nykter herre till mig och talade om att jag var lik hans idol,
alison mosshart.
jag hade ingen aning om vem människan var, varken han som sa det eller alison mosshart.
men jag tackade för komplimangen och så konverserade vi en liten stund innan han skulle vidare ut i dimman och berätta för alla sina polare att han hade träffat sin idol på bussen.
men när jag kom hem fick jag ju kolla upp vem denna alison var och jag måste väl säga att killen gav mig en komplimang.
alexander trodde att det var för att jag har mittbena nu. och kanske är det så.
så låt mig presentera min look-a-like ( iaf om man är dyng en fredags kväll på ettans buss) alison mosshart:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela