mariajansson

can you read my mind?

random nostalgi.

Publicerad 2010-05-03 22:18:31 i Allmänt,

nu sitter jag här ännu en kväll och lyssnar sönder rent låtarna, fixar i ps och spelar lite spindelharpan.
borde jag skaffa mig ett liv?
usch det låter verkligen som att jag har ett jätte tråkigt liv.
haha.
men jag har gjort massa viktiga saker idag faktiskt.
plus att jag har träningsvärk som en gnu i hela kroppen efter fotbollen igår.

och jag har INTE dåligt samvete för att jag inte tränade idag.
simon sa att jag inte behövde det.
sådetså.

dagens nostalgi idag var förövrigt när jag gick förbi väggen på peset
samtidigt som jag lyssnade på loney dear.
kändes väldigt sorligt och fint.
ah så som det känns ibland.

mer än så har jag nog inte att säga idag.
men jag har hört att bra bloggar måste ha mycket bilder så jag tänkte presentera dagens random-bild:



och jag lämnar den fri för tolkning.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-07 19:18:29

Hey darling! Va glad jag blir att bloggen är igång igen! jag har vart inne här och kollat ett flertal gånger kan jag påstå. Och jag blir lite fundersam när jag ser bilden du lagt upp. Fast jag kommer ihåg vad det var förnåt och tycker mig inte minnas att det var alltför snuskiga dansmoves.. eller? Förresten, eftersom du inte kollar facebook längre så vill jag berätta att jag BLIVIT MOSTER IGEN! Inatt! Denna gång en liten kille. Så nu fick Ester en lillebror :) Du, nu har jag städat hela mitt rum så jag ska knalla iväg och köpa pizza med mozzarella. Jag ska visa dig det stället som har dom här när du hälsar på! Då kan vi även sitta i trapphuset och äta det och hoppas på att en viss JJ springer förbi. Kanske vill han smaka? Fast han känns inte som nån direkt mozzarella-kille. Jaja. Ha det fint! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela