mariajansson

can you read my mind?

chockande bild!!!

Publicerad 2010-05-14 11:58:40 i Allmänt,

nu har jag äntligen gjort det.
övervunnit ett hinder på min väg, men jag känner mig endå inte bättre till mods.
jag har alltså ringt till alla affärer där jag har varit och lämnat in cvn.
skit jobbigt efter som att jag hatar att pratat i telefon med folk jag inte känner.
men det gick väl hufsat dom va ju snälla iaf, ja eller ganska elaka också för ingen ville ge mig ett jobb.
dom vet inte vad dom går miste om!
om dom träffade mig skulle dom förstå att jag är den mest arbetsamma kvinna man kan tänka sig.
iallafall enligt mig själv.
jaja det är gjort nu och det är ju bra gjort av mig.

nu är dagens planer närmast att jag ska ta mig ner till stan och fika med klara.
eller först ska jag nog byta om, min hello kitty pyjamas skulle nog inte uppskattas av allmänheten.
och efter det så ska jag nog träffa min kära man.
vi måste ta tag i våra liv och fixa checka in ( man ska tydligen göra det på internet på ryanair) grejer och sånt viktigt.
för om en vecka så befinner vi oss in london baby!
jag är sjukt taggad och planerar dom få dagar vi har förfullt.
det finns så mycket som ska hinnas med.
sen kan nog kvällen innehålla korvgrillning och kanske en tur i lastbilen om jag sköter mig.

japp en bra dag framför mig alltså.

och en bild såklart;

till ära av klara liabäck.
så kan det gå när man låser in 12 teaterbrudar i en loge.



jäss nu ska jag åka och träffa denna damen.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela