mariajansson

can you read my mind?

nyttiga smakprov.

Publicerad 2010-04-19 23:20:20 i Allmänt,

hej.
har precis lagt på telefonen efter ett givande samtal med vanessa.
vi har nämligen ingått en pakt, en nyttighets-pakt.
vi har nu 15 super viktiga punkter som måste följas till punkt och pricka.
den som bryter pakten kommer att få bjudan den andra på en hel utekväll.
så nu ska mitt nya nyttiga liv börja.
som så många gånger förr.
men det känns bra och jag är taggad.

men nu sitter jag och leker med mina bilder i photoshop.
det är en av mina bästa sysselsättningar.
så det ska jag fortsätta med.
och titta på jakten på julia.

lite smakprov på min nya bäbis mästerverk.









pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela