mariajansson

can you read my mind?

tillbaka från de döda.

Publicerad 2010-04-18 19:05:25 i Allmänt,

tänkte att jag skulle återuppväcka denna sovande blogg.
detta på grund av en väntande facebook fasta (som jag tänker ge ett försök, vi får se hur det går, men det ska få ett ärligt försök)
så då tänkte jag att jag kan uppdatera här lite mera.
och efter som att jag har införskaffat mig en ny bäbis, som heter canon eos 450d, så kan det nog bli lite flera bild uppdateringar också.
trevligt.
och detta inlägg tillägnar jag simon dagman efter som att det var hans idé att börja uppdatera igen.
bra.
men jag återkommer alltså inom kort.
pusss.

Kommentarer

Postat av: EMELIE PEMMELI

Publicerad 2010-04-19 07:22:59

BRA MIA! och tack dagman! jagär en trogen läsare och ditt största fan !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela