mariajansson

can you read my mind?

skägg.

Publicerad 2010-04-20 17:44:44 i Allmänt,

idag så är det dax för mig och emelie att få se dom nuvarande teater treornas slutproduktion.
det ska bli riktigt roligt :)
och sjukt, för det var ett helt år sen vi spelade upp våran slutproduktion.
12 arga män är numera ett år borta.

så nu så väntar bussen, eller den väntar inte och därför måste jag springa,
123 NU!





undra om årets produktion är lika vacker som våran?
mig i hel skägg är svårt att slå.



pusss.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-20 23:06:26

ÅH VAD GLAD JAG BLEV nu när jag såg att du äntligen har uppdaterat;) sjukt kul att du kom ikväll stumpan. och nej, jag tror ingen var lika snygg som du var förra året i ditt helskägg;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela