mariajansson

can you read my mind?

planer och en hund.

Publicerad 2010-04-22 10:50:15 i Allmänt,

nu är solen framme igen och jag känner mig optimistisk inför dagen.
nu ska jag ner till alexander och gå ut med daisy en sväng.
sen väntar mr.dagman nere i stan och jag hade väl tänkt lämna ut lite cvn.
bra tanke.

ikväll är det även kalas hos herr. larsson.
det blir fina grejer.
så en present ska väl även inhandlas idag.
en bra dag väntar.

jag ska även försöka få tag på dom supersnygga skorna som lovisa hade på föreställningen.
omöjliga att gå i men ack så vackra att se på.
så får det bli.



världens bästa daisy.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela