mariajansson

can you read my mind?

lördag med hello kitty.

Publicerad 2010-04-24 12:35:39 i Allmänt,

lördagmorgon spenderas i hello kitty pyjamas framför datorn.
inte helt fel.
men ikväll är det kalas och det finns saker som ska göras då här kan jag inte sitta hela dan.

jag måste först städa mitt rum och om jag känner mig själv så kommer det ta tid.
jag måste ducha kan ju vara trevligt att se nogorlunda anständig ut.
jag måste åka ner till stan och köpa mina nya favorit skor, eller måste och måste men det kan ju vara trevligt.
jag måste skicka över mina cvn till mamma så hon kan skriva ut dom på sitt jobb.
jag måste betala tillbaka alexander hans massa pengar som jag är skyldig honom.
sen tänkte jag att det kunde vara trevligt att hinna fota lite också, men vi får se vad som hinns med.

japp så nu är det bara att sätta igång.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela