mariajansson

can you read my mind?

john blund på ingång.

Publicerad 2010-04-22 01:50:30 i Allmänt,

så nu är jag tillräkligt trött för att lägga huvudet på kudden och hälsa på john blund.
sen börjar jag tröttna på mig själv.
jag blir så konstig när jag lyssnar på bra musik mitt i natten.
alltså jag suger på att tänka då.
aja.
så imorgon så ska jag åter igen lämna ut lite cvn.
det är inte min bästa sysselsättning här i världen.
men sånt ska också göras, speciellt om jag känner att lönebesked är någonting jag vill fortsätta att finna i brevlådan.

och min sista känsla såhär innan sömnen är
hunger!!!
jag får nämligen inte äta efter klockan 19.00
och resultatet är från klockan 19.17 så börjar jag fantisera om min super goda frukost som jag ska äta imorgon.
och ni skulle bara veta vilken dunder frukost jag har planerat.

pusss.

hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela