mariajansson

can you read my mind?

häst väder.

Publicerad 2010-04-21 09:38:55 i Allmänt,

så igår var jag och emelie och såg treornas slutproduktion.
det var så roligt att få se teater på peset igen,
visst saknar jag det.
dom kära teatrarna är så otroligt duktiga och det var så kul att se hur dom hade utvecklats.
och jag måste säga att det var ett svårt val mellan vem som var snyggast,
jag i helskägg eller nathalie i vadderad mage och bajs på tänderna.
men en sak är jag säker på, vi skulle bli ett fruktansvärt läckert par.

men idag är det onsdag och en ny dag.
när man tittar ut genom fönstret blir man lite deprimerad när man ser nåt som ser ut som snöblandatregn.
känns som ett hårt slag alltså.
när man väl tror att våren är här, men icke!!
jag tror jag hatar snö mest i hela världen.
men det är bara att bita ihop och dra sig till jobbet endå, för man får inte ledigt bara för att vädret suger häst.
så nu bär det av till diskrummet ännu endag.




emelie<3



pusss.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-28 01:05:35

mina bajständer var heta och vi skulle utgjort ett fantastiskt par! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela