mariajansson

can you read my mind?

fasta och frosseri.

Publicerad 2010-04-30 16:55:46 i Allmänt,

imorgon börjar min facebook-fasta.
så jag sitter och frossar lite fb i mina kusiners kök förtillfället.
känner förövrigt ett väldigt sug efter att köpa mig en egen svart liten skönhet.
en macbook alltså.
känner att det är det enda rätta valet för mig.
men känner även att det är alldeles för dyrt för mig just nu.
'så jag får väll njuta nu när jag får tillfället.
som sagt är jag hos kussarna böhm och har precis dragit hem vinsten i yatzy.
känns gött.
men snart ska vi iväg på partaj.
mormor har nämligen fyllt 75 år och nu ska här firas!!
det ska bli grillning och femkamp i en lada i skogen.....
ja jag vet inte. men vad gör man inte för lite mysig släktgemenskap.
förresten tur att jag inte tog mina nyinköpta och väldigt höga skor.
svarta converse passar perfekt för en dag som denna.
tyckte min mamma.
jag ska även meddela att jag äter godis, tjena vad gott.
kände att jag var värd det efter en vecka av självsvält.
eller vad det nu kallas.
inget godis, inga kakor, ingen glass, ingen chokladpudding och
ingen mat förutom frukt efter klockan sju på kvällarna.
japp jag har övertygat mig själv; jag är värd dom här godisbitarna.
ah mer än så har jag nog inte att säga just nu.
lev väl.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2010-05-03 17:17:05

Jag tycker det är underbart och helt rätt att chokladpudding står som egen kategori. ;)

Heja pudding!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela