mariajansson

can you read my mind?

uppdatering tre

Publicerad 2009-09-18 06:01:09 i Allmänt,

god kvall.

just nu ar jag ratt trott och klockan ar runt tio har.
sa jag fattar mig kort :)

idag har det varit ennu en chill dag i houston.
dagen borjade med att jag sov till tio sen gick jag upp och at frukost.
frukosten bestod av en liten yoghurt och lite special k, det nyttigaste att finna.
resten av familjen nojde sig med kaffe eller pizza pa morgon kvisten, sa amerikan ar jag inte an.

sen sa tog jag och ara bilen ner till market street, och vi gjorde nat jag aldrig gjort forut,
vi gick pa bio mitt pa dagen.

   

det var en upplevelse.
har kan du ata massa olika saker medans du ser pa filmen.
du kan fa korv med brod, glass, popcorn, pretzel caffe latte, godis och varldens storsta cola.
men jag var svensk och tog en barn popcorn (som knappast var liten).
sa nar jag fatt popcornen som smakade som i sverige sa gick ,man till nasta station dar man hallde pa varmt smalt smor for att fa annu mera smak pa det.
haha. japp they sure like there fat.
men jag kan inte saga att jag inte gillade det, haha.

sen nar filmen var slut gick vi bara runt och kollade i alla svindyra butiker som lag dar.
sjuuuuka priser, en vanlig klanning for 7000, jag tror inte det.
vi gick forbi starbucks ocksa och kopte fappachino (eller nat).
kallt haffe med gradde och is typ, gott :)

japp sen har dagen mest varit chill och en liten springtur.
sen har jag tagit lite kort pa huset.
enjoy :)

     

 

dom forsta tva bildera ar mitt rum och dom andra ar bakidan av huset.

jag har inte hunnit dokumentera hela huset an men det kommer.
nu ar jag sjukt seg och ska nog dra mig tillbaka och lasa lite twilight :)

godnatt.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-18 10:34:10

Shiit va vackert allting är :D Värsta lyx huset!!:D:D

haha det ärä helt helt sjukt va de där amerikanarna stoppar i sig ;) hahah

Postat av: Simon

Publicerad 2009-09-18 13:42:48

Haru läst BD boken?

Postat av: Maddis

Publicerad 2009-09-19 12:28:48

wow vilket lyxställe! :D

(Twilight är bääst!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela