mariajansson

can you read my mind?

uppdatering fyra

Publicerad 2009-09-18 17:52:01 i Allmänt,

hej alles.

idag ska sara ta med mig pa annu mer amerikansk forstroelse.
vi ska snart ivag till en mexikans resturang, sen forbi jessis (den alsta dotterns) skola och ata lunch med henne.
efter det ska vi aka till nat skopping center och till kvallen blir det amerikans fotbolls match, vilket ska bli sjukt kul att fa se :)

japp sa snart ska jag ner och byta om, men forst maste staderska stada klart...jaa helt sjukt dom har en staderska!!! aaaahhh! sjukt jag kommer bli tjok och bortskammd har.

plus tack allihopa for BD boken! jag laste ut den pa planet.
och det pinsamma var att jag typ borjade grata, det blev sa sorligt att lyssna pa i'll be gone och lasa om anders dod.
jag ar en mes jag vet men jag star for det.
hah.
ja men tack iaf den var hur fin som helst!

och innan jag gar vill jag bara presentera mina nya bebisar

   

jackson, miley & oliver

pusss.

Kommentarer

Postat av: Amy

Publicerad 2009-09-18 19:19:59

Känner du inte redan nu att du har The time of your life???

Jag sa ju att du skulle trivas :D

och du, du får nog posat twilight böckerna till mig sen ;D hahah!! pusss <3<3

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2009-09-18 21:43:47

Vad för fotbollsmatch!!!??? High school? vi är avis....men jag är mest avis på städerskan och det fina överkastet som hundarna ligger på på bilden ;P KÄRLEK!

Postat av: LINAAAAA EKMAAAAN

Publicerad 2009-09-19 16:40:23

Åh det låter hur bra som helst!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela