mariajansson

can you read my mind?

battur.

Publicerad 2009-09-30 00:30:32 i Allmänt,

hej alles.
idag kanner jag mig som en mycket gammal manniska.
efter som att jag har traningsvark i hela kroppen och kan knappt rora mig.
detta beror pa gardagens aktiviteter.

sara och rob var lediga igar sa vi bestammde att ta en tur till sjon och aka bat :)
vadret var helt perfekt (vilket resulterade i ett illrott ansikte efterat, jag borde anvandt solfaktor)
vattnet var helt stilla och solen sken.
helt perfekt for kneeboarding och wakeboarding, det var namligen dagens plan.
sa jag testade for forsta gangen pa dessa tva.
det var nagot av det roligaste jag gjort pa mycket lange.
jag borjade med kneeboard som uppvarmning och det gick bra jag klarade det pa forsta forsoket och det var riktigt kul.
sen sa kom utmaningen, jag skulle forsoka mig pa wakeboard.
detta var inte lika enkelt, inte alls.
det tog mig nagra ganger innan jag val tog mig upp pa bradan.
men nar jag val stog upp var det hur kul som helst.
det var sjukt svart men kul.
det kanndes lite som snowboard, lite svarare och mer smarta i armarna.

 

bildbevis!
det ar ingev vacker syn men det ar bevis :)

sa efter denna upplevelse kanner jag mig nu som en gammal tant som inte kan rora sig ordentligt.
men det var det vart.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela