mariajansson

can you read my mind?

andra veckan.

Publicerad 2009-09-30 00:12:56 i Allmänt,

sondag igen och mina andra vecka ar forbi i det stora landet.
den har veckan har bara flugit forbi och jag blir lite nervos att tiden ska borja ga fortare och fortare.
men jag forsoker njuta sa mycket jag kan.

sa idag har inte mycket hant vi var i kyrkan och jag gick upp vaaaldigt tidigt.
vi var dar vid atta och vi gick pa tva gudstjanster.
dom har namligen fyra stycken varje helg efter som att det kommer sa mycket folk varje helg.

men jag har tagit lite nya kort pa huset sa jag kan ju lagga upp dom i brist pa annat :)

   

sa detta ar vardagsrummet.

 

den personliga lilla biosalongen, en personlig favorit.

hor av mig snart.
pusss.


Kommentarer

Postat av: Maddis

Publicerad 2009-10-01 14:48:40

shit vilket lyxhus! :O :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela