mariajansson

can you read my mind?

182 & hemlagad mat.

Publicerad 2009-09-26 22:18:14 i Allmänt,

hej.

idag ar det lordag och klockan ar tre.
jag har precis kommit in fran poolen och solen.
jag forsoker att utrota min bleka farg.

sen sist har jag varit pa konsert och sett blink 182
det var en sjuk upplevelse.
jag har aldrig sett sa mycket folk pa en och samma gang.
det var inte planerat att jag skulle ga pa konserten men typ en halv timma innan det borjade
fixade jessi tva gratis biljetter till mig sa jag och kris, hastade oss ivag dit.
och nar jag kom dit sa var det fall out boy som var forband sa jag fick det som en liten bonus.

aven om det inte ar mitt basta band var det en upplevelse.
och det sjukaste var det forsta extra numret.
da borjar hela plattformen ,som trummorna stod pa, att svava.
sa hela plattformen lyfter och ar sakert fem sex meter upp i luften.
och sen borjar den att snurra och den vinklas sa att det star nastan rakt upp.
det var helt sjuukt.
det var en riktigt bra konsert, och dom ar helt storda.

     

sen har jag aven atit min forsta hemma gjorda middag nu.
igar var vi hemma hos barnens mormor och morfar och dar bjods det pa hemlagat.
forsta gangen sens jag kom hit.
det var riktigt gott.

vad kvallens planer ar vet jag inte riktigt an men nat hander alltid.
plus att jag saknar lite folk dar hemma just nu.
hoppas ni har det bra.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Simon D

Publicerad 2009-09-27 00:18:25

Jag är lite avis

Postat av: Amy

Publicerad 2009-09-28 01:23:13

Maria!

Hur har du det?

Vad är det egentligen du gör där borta?

Shoppar du mycket?

Saknar du mig (A) iihhh, nej men saknar du Sverige så som du hade tänkt dig att du skulle göra?

Hur pass bra mår du där borta? :D



Svarar du inte på dessa frågor till mig personligen blir jag ledsen på dig! Då kommer jag inte att signera din bok med kärlek!

Postat av: Amy

Publicerad 2009-09-30 00:59:01

Nåååå!!! du har ännu inte svarat till mig!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela