mariajansson

can you read my mind?

football

Publicerad 2009-09-21 04:30:16 i Allmänt,

hej alles.

sa var en vecka over i texas, forsta veckan.
sa nu ar det sondag kvall har och jag ar ratt slut. kanske att jag inte vant mig vid tidsskillnaden helt an.
okej sa i helgen har jag fatt se en riktig amerikansk fotbolls match.
det var spannande. dock uppskattar jag nog inte riktigt sjalva spelet som en akta amerikan borde gora.
masta erkanna att det blir ganska langtrakigt och att varan fotboll ar den anda riktiga fotbollen.
men det kan man inte saga hogt har, texas borna tar sin fotboll valdigt seriost.

     

ja det ar lite bilder iaf.

sen har jag mest atit hamburgare till frukost, varit en del i kyrkan, bowlat, shoppat big time, bakat chocolate chip cookies och lite andra amerekanska grejer ;)

men nu sa ska jag allt ta och gora lite nytta och tvatta mina klader.
jag ska snart ta mig tid och ladda upp lite mera bilder.
snart :)

juste om conversen som manga verkar vara intresserade av:
jag har lovar simon (dagaman ja) att jag ska fixa ett par och dom kan jag kopa for ett bra pris typ 280, ar det ok?
och till er andra ska jag forsoka att hitta flera bra priser. men dom kostar vall mellan 280 till 400.
sa jag hor av mig sa fort jag hittar nagot.
plus att ni for nog inga lador till for det tar for mycket plats ;)

yes det var allt for denna gangen.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Simon D

Publicerad 2009-09-21 14:23:12

Thats totally cool. Vi beställer Jonathan biljetter snart förresten så det går nästan jämt upp.

Postat av: Allen

Publicerad 2009-09-23 00:16:49

vad står det i bakgrunden? Naid stängs??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela