mariajansson

can you read my mind?

costumes.

Publicerad 2009-09-30 00:47:58 i Allmänt,

forresten jag har kopt min kladsel for halloween nu!
jag ser verkligen fram emot det har sa sjukt mycket just nu.
min forsta riktiga halloween.
och jag ska fira den som en sailor girl :)
jag var lite inne pa wonderwoman eller cowgirl men det blev en sailor istallet.
sa nu hanger klanningen och den lilla hatten bara och vantar pa att fa anvandas :)

men det ar inte bara barn och vuxna som klar ut sig aven djuren ska kla ut sig.

   

sen testade jag aven kostymen som james hade forra aret och jag har aldrig kannt mig sa texas som da :)



den var sot.

japp men har peppar man alltsa redan halloween och jag gillar det.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-30 10:28:22

Fy faasen va kul du måste ha det :D jag vill också fira Halloween på riktigt! SHit, jag diggar din texas-kostym, fett nice ;) försök sno med dig den hem ;) haha

Hoppas du har det superbra där borta! Pusssssssssssssssssssssssss

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2009-09-30 15:11:45

Hahahahaha vilken underbar bild! Inte visste jag att man försökte rida på tjurar inomhus i texas...men det borde jag väl ha förstått....de är ju lite galna där borta ;) Kul att höra lite om hur du har det...KRAMMM! /Familjen Ps. Vi har flyttat nu, skitbra!!!

Postat av: Maddis

Publicerad 2009-10-01 14:49:54

vilken fantastisk kostym! :D en sån vill jag ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela