mariajansson

can you read my mind?

bra kvall.

Publicerad 2009-09-24 05:08:57 i Allmänt,

hej.

jag ar dalig pa att uppdatera just nu.
men det ar mycket som hander och jag har precis borjat att hjalpa till i kyrkan sa det blir langa dagar dar.
men det ar kul, massor av nya manniskor och jag kan typ inga namn, men men jag ler bara och ser svensk ut sa loser det sig.
haha.
men u borjar jag iaf att lara kanna solk lite mera och det kanns jatte bra att kunna borja ha riktiga konversationer med folk och inte bara vara den svenska tjejen.
sa ikvall har det varit massa folk har och det var jatte kul.
inga kort tyvarr idag men det kommer. jag lovar.

ni kan fa den har bilden




oliver ar min nya bebis och jag tror att jag tar med mig honom hem.

sa fort jag far tid ska jag uppdatera er mera :)

pusss.

Kommentarer

Postat av: Amy

Publicerad 2009-09-24 13:32:39

Ja!! vi väntar ju med spända muskler på att få veta hur du har det och vad EXAKT du gör i kyrkan och på dagarna :D

MER SKRIFT ÅT FOLKET!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela