mariajansson

can you read my mind?

andra uppdateringen

Publicerad 2009-09-16 21:31:05 i Allmänt,

hej!

japp annu en dag i staterna har borjat.
nu har jag precis kommit in fran poolen, i dag var det namligen sol och en fin dag aven enligt texasborna sjalva :) sa jag har legat ute och forsokt fa lite farg pa min bleka kropp.

sen har jag aven varit ute pa en cykeltur med sara (mamman i familjen jag bor hos) vi cyklade till deras country club.
och skamtar ni hur fint det var eller?
dom hade jatte stora fina golfbanor utan for och dar innen fanns en jatte fin resturan, dom hade aven en stor pool utanfor och massor av tennis banor och ett gym. och gymmet var det vi for dagen ville at. det var inte jatte stort men efter som att det tydligen aldrig ar nagon som ar dar sa funkar det mer an val.
plus att nar man gar dit behover man inte ta med nagonting alls typ forutom sig sjalv och tranings klader. for dar har du allt annat du behover, det finns handdukar, shampoo, balsam, tval, harfon (alltsa riktiga bra inte som dom pa friskis, mer som dom man har hemma) det fanns lotion, sen fanns det farsk frukt, torkad frukt, iste, kaffe, vanligt te, notter. alltsa det var hur fint som halst, helt sjukt!
men tyvarr efter som att jag fortfarande inte ager nagon kamera sa for ni se bilder pa detta nagon annan dag :)

just nu sa sitter jag och lyssnar pa veronica maggio och vantar pa att sara ska komma hem sa vi kan aka och kopa mig en kamera.
och ikvall sa kommer alla ungdomarna fran kyrkan hit sa da far jag hanga med dom lite.
det ska bli riktigt roligt :)

jao men vi hores snart vanner.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2009-09-17 10:37:25

Se till att ta med den där country club-en hem! :O

Postat av: Amy

Publicerad 2009-09-17 22:09:24

MARIA!!! VILKET GLASSIGT LIV DU LEVER!!

imorgon har jag en spännande intervju med pappan i familjen från Florida. Jag hoppas verkligen att han tycker om mig så att de väljer mig. Jag är tyldigen inte den enda au pairen de pratar med :(

Mailar med en svensk tjej som är au pair i det området, har sett bilder från stränderna där och det är så jävla fint!! JAG VILL TILL FLORIDA!

förlåt älskling, men helst vill jag dit. Men jag saknar dig. och jag vill träffa dig!

fortsätt skriv bara. Och köp en kamera!

<3<3<3 kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela