mariajansson

can you read my mind?

torsdag

Publicerad 2009-10-30 04:27:28 i Allmänt,

kvallen bestod av en middag med ett miljonars par.
bara sa dar vardagligt som det kan vara nar man ager flera miljoner dollar.
jag kan inte riktigt forsta det, men det ar tydligent sant man gor har om dagarna.
men harligare manniskor far man leta efter.
sa givmilda och gastvanliga.


men just nu ser jag fram emot morgondagen.
antligen bar det av till san antonio och six flags :)
jag ar grymt peppad for tva fullspackade dagar.
sa jag ger mig av imorgon med kameran i hogsta hugg!
blir mera bilder da.
men nu ska jag fixa min ny inkopta mobil som bara vagrar att fungera.
tack och god natt.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Amy

Publicerad 2009-10-30 13:20:52

Välkommen tillbaka efter ditt låååånga blogguppehåll! Jag har saknat att läsa om dina dagar!



Fan vad snygg du var i din halloween dräkt!

Och du ska veta, att det inte bara är familjen som är privilegierade med att få ha dig i sitt hus och i sina liv, det är vi andra också :D :D <3<3

Postat av: Erik T

Publicerad 2009-11-02 11:49:32

Åhhhh!!!!!!1 :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela