mariajansson

can you read my mind?

mandag.

Publicerad 2009-10-06 04:57:43 i Allmänt,

idag har jag slosat otroligt mycket pengar och jag maste saga att det ar en av mina absoluta favorit sysselsattningar.
jag, caitlin, sara och rob akte idag till en jatte stor outlet mall och dom hade sa sjuukt mycket affarer.
sa det var alltsa massa markes affarer men mycket billigar.
sa jag holl inte tillbaka utan slosade pa och det var feeint!
sa jag gjorde massor av fina fynd.
ett par brillor, en juicy couture troja, shorts, smycken, jeans....och massor av roliga saker sa nu ar jag nog lite nojd, for ett tag iaf ;)

well japp jag ar ratt trott nu sa jag ska ga till sangs men forst vill jag dela med mig av nagot harligt och efterlangtat.
lyssna och njut:



kent - töntarna

6 november ar en dag jag garna hade spenderat i en svensk skivbutik.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-06 22:22:16

Åhhhhh! s´hoppppaaa!!! jag är avis avis avis avis aviiiiis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: allen

Publicerad 2009-10-14 15:02:15

det finns inga svenska skivbutik

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela