mariajansson

can you read my mind?

en stor insikt.

Publicerad 2009-10-28 20:52:46 i Allmänt,

jag tror inte att jag riktigt har forstatt hur valsingnad jag ar som far vara har.
och vilket ventyr jag lever just nu.
min uppgift idag ar att forsoka inse det.

men alltsa helt serios jag ar har i usa och far bo i en underbar familj med ett otroligt vackert hus.
jag far bo har helt gratis, jag far traffa massor av harliga manniskor.
jag knyter mer kontakter an ja kunde dromma om.
och alla jag moter har vill mitt basta och dom oroar sig faktiskt for hur jag ska kunna uppna mina drommar och hur dom skulle kunna hjalpa mig med det.
min familj som jag bor hos gor allt dom kan for att jag ska kunna fa ut det basta av livet med hjalp av deras resurser.
jag far varje dag uppleva ett annat land och en annan kultur.
jag lever ett spannande aventyr varje dag i tre manader och far standigt uppmuntrande ord.

och dom sager att dom ar previlegerade som far ha mig har!!

jag kan inte forsta det.
jag vet bara att jag ar sa otoligt lyckligt lottad.

tack for mig.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Erik T

Publicerad 2009-10-29 14:48:13

Är så glad för din skull! =)

Se till att ha det grymt sista biten nu också! =)

Postat av: emmavo

Publicerad 2009-10-29 19:49:55

Fy vad härligt att du har hamnat hos en bra familj, det verkar tydligen vara svårt. Hur länge ska du vara i staterna då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela