mariajansson

can you read my mind?

tisdagsfordriv.

Publicerad 2009-10-28 04:57:14 i Allmänt,

hej.
jag ar samst pa att uppdatera har och jag ar lessen for det.
forlat jenny och amy, for jag vet att ni laser ;)

men just nu sa ar det tisdag kvall och jag har precis varit och kollat pa nar jessica spelat trummor pa en fotbolls match.



och nu ar vi hemma igen och tittar pa basket och jag far halsningar fran reporten. helt arligt sa far jag det!
det ar namligen sa arr reporten for den har matchen ar en gammal rockets spelare och han ar robs kompis. sa nar han ar reporter sa skickar rob utmaningar till honom, tex att han ska saga olika saker nar han kommenterar eller klia sig i nacken och sanna sma saker. och jag maste saga att det ar grymt underhallande nar han helt plotsligt borjar prata om imsevimse spindel nar han kommenterar en proffisionell NBA match. sa idag sa fick han aven in sverige :)
"hi's traveling all the way to sweden"
basket blev plotsligt roligare :)
japp det ar hur jag fordriver min tisdags kvall.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela