mariajansson

can you read my mind?

boots och halloweenfester

Publicerad 2009-10-28 05:37:55 i Allmänt,

tankte gora lite bild uppdatering over mina goranden har borta :)


jag akte till collage och det blev dans i cowboyboots med dessa brudar.






jag var pa annu en high school match.




det var halloween fest. och det var all-in som gallde.
min forsta halloween kanslan for min del, och min forsta halloween kostym invigdes.



hela familjen var utkladd. alla skulle vara utkladda pa denna festen, alla barn och alla vuxna.



huset var mycket val utsmyckad. det maste vara det haftigaste.







och massor av mat bjods det pa.



lagg market till chokladfontanen.



sen fick jag se tva otroliga sovrum. och dom ser ut sahar aret runt detta ar ingen halloween utsmyckning.






detta var helt klart det mest overdadiga och storslagna tillstalning pa lange.
en mycket trevlig kvall.

nu ser jag fram emot det riktiga halloween firandet i san antonio pa six flags.
jag ar grymt taggad och funderar pa att da gestalta en zoombie.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-10-28 17:50:18

Fina bilder du! Söt du är!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela