mariajansson

can you read my mind?

lordag.

Publicerad 2009-10-11 03:44:44 i Allmänt,

hej igen.

nu har jag laddat in lite foton igen sa jag tankte dela med mig lite.
forst vill jag saga grattis till mina tva kara broder som bada har fyllt ar.
grattis!!!!! och ja ni kommer fa sjukt bra presenter av mig ;)



jag sag som sagt david crowder band.
det var grymt!



kris boxasdes mot en proffs boxare.
lagg market till att hans roda hanskar ar storre an huvudet.



james och cassi fick sina halloween kostymer.
lagg market till oliver i cassis korg :)



lunch med jen och cirkusen pa rubys.
lagg market till att man inte fick nagra tallrikar pa detta stallet.
man fick ata maten fran bordet.
det var chris som fick valja och han ville visa mig det manligaste stallet att ata pa, kott utan tallrikar och helst utan bestick.
en upplevelse.



caitlin raked av kris har och alla hogstadie flickor vara tarogda.
han ser nu mera ut som en hogstadie elev sjalv, vilket han standigt paminns om.


det ar lite av det som har hant :)
vadret har dock blivit kyligare nu och det kommer regna en del denna veckan.
det ar surt men annars lever jag livet och trivs, som vanligt.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Den enda och sanna Jenny

Publicerad 2009-10-11 22:30:10

Så du har hittat en ny Jenny nu...som bara är lite mer än hälften så bra som jag... hon saknar bara ett n och ett y... men det kanske du klarar dig bra utan! Mina tårar flööödar ner från min kind. hahah

Nejdå, fan va kul du har det! jag följer ditt liv dag för dag.. eller aa snarare blogginlägg för blogginlägg ;) I like it! Pusss på dig! och njuut som bara den!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela