mariajansson

can you read my mind?

veckoplaner

Publicerad 2009-11-17 05:04:46 i Allmänt,

kom just hem efter en mycket lyckad kvall.
kvallen spenderades med min kara cheerleader, megan shook :)



japp det var en bra kvall.

men sa veckans planer ar foljande:
imorgon sa ska jag folja med sara till hennes van som har "purse party" sa jag ska fa se vad detta innebar, en ny vaska kanske?
onsdag ar kyrkan hela dagen som vanligt och gaster hela kvallen.
lordag sa ar det annu en spannande high school football match.
sondag ska jag vara servitris pa en jatte fin middag for massa folk fran kyrkan.

sa det ar lite planer an sa lange.
sen vet man aldrig hur det slutar, det ar vad som gor de spannande :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela