mariajansson

can you read my mind?

uppdatering

Publicerad 2009-11-24 03:11:14 i Allmänt,

dagen innan flytten.
idag ar sista dagen denna veckan som jag ska spendera i mitt hus.
min nya familj ska namligen ivag pa en super lyxig kryssning.
detta planerades dock innan dom visste att jag skulle komma hit sa jag far stanna hemma.
men jag sorjer inte for det efter som att jag nu ska fa ett nytt hus och en ny familj att bo hos i en vecka.
jag sak namligen spendera denna mycket speciella helg ,det ar namligen inte vilken helg som helst utan sjalvaste thanks giving , men familjen bullard.
matt bullard var han som fixade biljetter till nba matchen som jag gick pa for nagra veckor sen.
och nu under min vistelse kommer jag att fa uppleva tva till nba matcher!
YEY!
sen ska jag aven uppleva en riktig thanks giving, vilket innebar att hela dagen kommer att ga ut pa att ata.
alltsa en dag av konstant atande.
later alltsa som nagonting for mig :)
och imorgon ska jag antligen fa se "the blind side".
jag har velat se den sa sjukt lange.
japp men just nu sa sitter jag och vantar pa ett samtal fran min karaste amybaby som ska ringa.
antligen sa ska jag fa ha ett riktigt telefon samtal igen :)
jag saknar henne.
och forresten sa ar jag numera amerikansk och bortskammd enligt en viss
mr. dagman.
haha.
mm japp...
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela