mariajansson

can you read my mind?

thanksgiving.

Publicerad 2009-11-26 21:13:55 i Allmänt,

sa idag ar det min alldra forsta thanksgiving!
och jag startade dagen med ett harligt traningspass i familjen bullards hemmagym.
japp for tillfallet sa tillbringar jag min tid hos familjen bullard.
ja men jag kande att ett traningspass skulle passa fint eftersom att fran det jag hort sa kommer hela denna dag att besta av konstant atande.
och eftersom att jag inte vill ga upp fem kilo pa en dag sa gjorde jag tog hjalp av mina tva kara kara vanner,
crosstrainern och min nya kara van pilates maskinen!!!!
det ar helt klart det basta jag gjort, 25 minuter och du har ett helt traningspass.
sa jag sitter och forbereder mig mentalt for dagens overatande.
jag lovar att ta bilder av detta spektakel sa jag kan redovisa for er alla :)
men vad thanksgiving handlar om mer ar att man ska, give thanks som dom sager i amerikat.
sa jag tankte pa det vad har jag att tacka for och jag kom fram till en laaaaaaang lista, men jag ska bara dela en lite del med er alla.
  • att jag ar frisk
  • att jag har en familj som jag alskar och som alskar mig
  • att jag har fatt spenderat tre manader i detta underbara land
  • att jag far traffa sa otroligt manga harliga manniskor har borta
  • att jag har sa manga underbara vanner som jag alskar
  • att jag far uppleva sa mycket av livet dar jag ar just nu
  • att jag har fatt flera nya extra familjer har i amerikat
det var bara nagra saker.
sa jag tycker att ni allihopa borde gora samma sak.
skriv en lista eller whatever bara tank pa det en minut, det kan vara nyttigt.
japp men nu ska jag ta del av dagens fest stammning.
pusss.

Kommentarer

Postat av: amY Parj

Publicerad 2009-11-29 18:26:56

Maste jag paminna dig varje dag om hur tacksam jag ar att du finns?! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela