mariajansson

can you read my mind?

sjukaste lunchen.

Publicerad 2009-11-04 02:21:57 i Allmänt,

okej jag har nu upplevt den mest sjukaste, konstigaste, osmakligaste, roligaste matupplevelsen i mitt liv.
jag antog namligen utmaningen att ata Mel's mega meal sa har gick det :

det bojade med att servitrisen gav oss alla varsin av dessa hinkar.
jag forstog inte riktigt varfor sa hon forklarade for oss att hon inte ville att folk skulle spy pa resturang golvet.
jag blev valdigt nervos!

sen borjar hon foklara reglerna for oss:
man har tva timmar pa sig att ata upp alltihopa.
nar man val fatt maten ar man inte tillaten att ga pa toaletten.
man far garna sta upp och ga omkring sa lange servitrisen kan se en.
om man maste spy sa spy i hinken och spyr man fa golvet far man torka upp det sjalv.
men om du spyr ar du diskvalifiserad.
men om man klarar det sa skriver dom ens namn pa vagen och hur lang tid det tog att ata det.
rekordet for man ar 9 minuter och for damer 19 minuter.


 



sen kom maten antligen in.
och detta var varan utmaning!!!



mums!



jag gjorde att tappert forsok och gjorde mitt alldra basta,
men mitt namn kom aldrig upp pa vaggen.
detta var det basta jag kunde gora:




jag har aldrig matt sa illa efter att ha atit.
jag ar fortfarande matt atta timmar senare.
men det var en upplevelse som ingen annan.
det kommer dock alltid forbli ett mysterium hur en manniska kan ata hela det dar monstret pa 9 minuter.

mm men detta var iaf en god start pa min diet,
jag kommer inte vilja ata nagonting pa mycket lange nu.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Erik T

Publicerad 2009-11-04 11:07:27

Haha, förstå att beställa en sån där på drive in :P

Postat av: Amy

Publicerad 2009-11-04 22:29:38

OMG!!!!! OMFG!!!!



Maria, hur i helvete!!!!!?????

Vad kostade en sådan? :)

Postat av: Simon

Publicerad 2009-11-05 00:57:03

Haha shit va äckligt.

Postat av: Sara

Publicerad 2009-11-07 13:24:05

Usch, motbjudande ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela