mariajansson

can you read my mind?

sentimental och forvantansfull

Publicerad 2009-11-06 22:17:07 i Allmänt,



okej jag kommer aldrig att bli trott pa den har laten.
jag kommer aldrig att sluta kanna mig sjukligt sentimental nar jag lyssnar pa den har later.

sa nu sitter jag har och kanner mig lite sentimental och saknar er dar hemma.
jag onskar att ni kunde vara har.
men jag tanker bara lata sentimenatliteten styra mitt humor en kort stund for jag har inte mycket tid kvar har.
jag har inte tid att sitta och langta jag har namligen bara en manad kvar av mitt aventyr.

japp nu ar jag klar!

jag var nyss pa lunch med sara, robb och matt bullard (killen som fixade basket biljetterna till mig) och hans fru.
valdigt trevligt.
och det maste ha sett kul ut nat jag fick lov att hoppa for att ge matt high five, efter som att jag nar ungfar till hans armbage.
men vi pratade om thanksgiving som snart kommer att intraffa.
och det ar sa att sara, rob och familjen ska aka ivag pa en disney cruise som ar planerad sen lange och jag kan tyvarr inte folja med.
sa vi forsoker att komma pa vad jag kan gora.
sa nu verkar det som att jag kommer att fira det med matt och hans familj, vilket kommer bli haftigt :)

japp later gott men vi far se.
men nu maste jag rusa pa vag mot nya aventyr!

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela