mariajansson

can you read my mind?

out of control!

Publicerad 2009-11-11 03:00:31 i Allmänt,

yall are out of control!!!
japp det ar vall ungefar min dagliga och standiga kommentar till mina kara medarbetare som jag spenderar mina dagar med.
det kanns ungefar som att befinna sig mitt i en cirkus eller nat, inte for att jag klagar jag skrattar mig igenom dagarna.
japp sa om ni bara rakar er forbi felloship i the woodlands texas nan dag sa ar det troligt att ni far se detta:

mig sitta i min fotolj pa jen's kontor ropandes
yall are out of control!!!
jen sittandes bakom sitt skrivbord bli attakerad av duke som kastar, fotbollar, skummgummi raketer eller vad som finns nara till hands, pa henne.
linda doendes av skratt langre bort i korridoren samtidigt som hon forsoker att organisera detta kaos.
kris i sin tur star antagligen och kastar saker pa duke.
neil ovar prickskytte pa mig samtidigt som han sjunger och gor andra onaturliga ljudeffekter.
och ovanpa detta sa springer roy omkring och overoser alla med sin black culture och sitt prat om vad som hander in the hooood, samtidigt som han sjunger och dansar till beyoncé.

mm sa kan det ga.
men jag klagar som sagt inte.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Erik T

Publicerad 2009-11-11 11:22:49

Då känner du dig som hemma då? ;)

Postat av: Jonas B

Publicerad 2009-11-14 04:24:00

Tänkte precis säga det^^ det borde väl kännas bra att vara på ett ställe där alla är som du;D maha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela