mariajansson

can you read my mind?

one month

Publicerad 2009-11-14 21:32:36 i Allmänt,

idag ar det den 14 december.
det betyder att jag har en manad kvar i det stora vackra landet.
en manad alltsa 30 dagar, det ar allt!
kanns valdigt konstigt maste jag erkanna:
det kanns konstigt att jag bara varit har i tva manader kanns som en evighet
det kanns konstigt att jag redan har varit har i tva manader det kanns som jag nyss kom
det kanns konstigt att jag kommer att vara hemma i sverige igen om en manad
det kanns konstigt att jag inte har en enda lite plan for vad jag ska gora nar jag kommer hem

japp det ar mycket som kanns konstigt just nu faktiskt.
jag vet inte om jag langtar efter att komma hem eller om jag langtar efter att stanna?
jag har alltsa ingen som helst aning om vad jag ska ta mig till nar jag kommer hem till sverige igen.
ska jag jobba och bo hemma i jkpg?
ska jag jobba och flytta till sthlm?
ska jag jobba ett tag och sen aka tillbaka hit och jobba?
ska jag jobba ett tag och sen aka tillbaka hit och borja pa collage?
eller ska jag gora nagonting helt annat!?

vad ska jag gora av mitt liv helt enkelt?

aja men vad jag vet for nu ar att jag har en manad kvar att njuta av och umgas med harliga manniskor.
jag har one month to live.

pusss.



Kommentarer

Postat av: JEnnyyy

Publicerad 2009-11-15 01:18:19

maria, nu är du väl lite ute och snurrar eller?! det är inte december nu :P det är november :P hallå här va! Den feta maten har redan börjat äta upp dina hjärnceller ;) hahah

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2009-11-15 15:24:58

DU! Du har en plan iaf och det är att komma och bo hos oss en hel vecka! :D:D:D VÄLKOMMEN HEM! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela