mariajansson

can you read my mind?

nattliga behov.

Publicerad 2009-11-17 06:46:50 i Allmänt,

sa klockan ar typ 12 hos mig och jag funderar pa att ga och lagga mig.
jag maste namligen ga upp kvart i atta imorgon efter som att dom sak komma och rengora helteckningsmattan i mitt rum.
jag maste saga att jag borjar vanja mig vid att ha staderskor, tradgardsmastare och poolpojkar springadens har stup i kvarten.
och jag maste erkanna att det kanns ratt nice att jag inte behovt dammsuga sen jag kom hit.

och imorgon pa det dar vaska kalaset sa hoppas jag hitta nagot i denna stilen:


japp jag dregglar over chanel vaskor for tillfallet.
kommer antagligen inte att hitta en san har skonhet men man kan ju hoppas ;)

mm men jag ska nog ta och lagga mig nu.
sov gott

pusss.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-18 20:32:18

Åhhh! vilken läckerbit :D hittade du någon?

Postat av: Simon

Publicerad 2009-11-19 13:47:33

Nice, akta dig för poolpojken så han inte förför dig.



Lyssna på M83. Dom är bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela