mariajansson

can you read my mind?

jul kanslor

Publicerad 2009-11-21 06:17:13 i Allmänt,

hej alles!

idag har jul kanslan helt tagit over mitt sinne.
jag har namligen gjort en rejal julshopping idag.
sa nu ar nastan alla mina julklappar kopta.
och det ar alltid en lika harlig kansla att med julmusik i bakrunden halvstressa sig igenom affarer for att hitta den perfekta julklappen :)

sen har kevin aven lyckats med nagot jag inte trodde var mojligt,
men jo han fick mig att erkanna att country inte ar det varsta i varlden iaf inte all.
haha.
bor man i texas sa maste man ju borja bli influerad nagon gang.
men jag lovar att detta bara ar temporart.

ja men tiden har borta flyger ivag och jag gillar inte det.
jag trivs ju bara mer och mer dag for dag.
men jag ska ta tillvara och njuta av dom dagar som aterstar.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Simon D

Publicerad 2009-11-21 11:56:40

Det beror på vilken country, finns lite bra.

Men Pop goes my heart.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela