mariajansson

can you read my mind?

hollywood.

Publicerad 2009-11-02 02:48:51 i Allmänt,

idag har jag traffat min forsta hollywood stjarna,
Jim Caviezel.
det ar han som spelar Jesus i Passion of the christ.



man fick inte ta nagra bilder med honom men jag fick iaf traffa honom, skaka hans hand och prata lite kort med honom.
och aven han fragade samma fraga som alla andra har i amerikat fragar mig:
-gjorde inte det dar jatte ont?
(menandes min piercing)
nar han sa det sa overtygade han mig om att han faktiskt var mansklig och inte nat annat overnaturligt, vilket jag starkt overvagde.
jag maste erkanna att det kanndes riktigt haftigt att ha traffat honom och hora honom prata.
jag lovar nar han pratade kanndes det som att det var jesus som pratade, jag har aldrig hort en san lugn, sansad och samtidigt sa kanslosam person prata i hela mitt liv.

en haftig upplevelse att beratta for barnbarnen.
pusss.




Kommentarer

Postat av: Amy PÄRJ

Publicerad 2009-11-02 13:57:26

wooo woo! Maria har träffat kändisar! :D

Kunde du inte frågat om han hade några söner i åldrarna 18-30 som kanske var singlar? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela