mariajansson

can you read my mind?

en efterlangtad kansla!!!

Publicerad 2009-11-21 21:36:20 i Allmänt,

okej just nu sa har jag kanslan jag lange vantat pa!!!

jag vet att jag vill flytta hit.
jag vill flytta hit till det stora amerika.
jag vill aka hem till sverige och ta mitt korkort och tjana lite pengar
men sen vill jag hit, det ar har jag vill bo.
inte hela mitt liv men for ett tag, ja jajajajaaaaaa.
konstigt att denna insikten bara slog mig sadar, men jag kanner mig saker.
for tillfallet iaf om jag kommer kanna sa har imorgon ar inte sakert men just nu ar det sa jag kanner.
usa ar landet for mig.

kanske kommer detta sig av att vi imorse satt vid frukosten nar sara och rob fragade om jag visste vad jag ville gora nar jag flyttar hem.
och enligt dom sa har jag nu knytit sa manga nodvandiga kontakter att jag latt skulle kunna fa ett jobb har.
och sen har jag hittat ett collage som verkar hur bra som helst om jag hellre vill det.
det kanns som att det just blev sa klart for mig att det ar har jag vill vara for ett tag.

aven om jag har sa manga dar hemma i sverige som jag alskar
sa kanns detta anda som en bra ide.

jag har alltid velat bo som dom i friends och nu ar nog tiden for det.

jag kanner att nu ar tiden for att resa och uppleva allt jag nagonsin velat uppleva
och jag kan ju inte bara kasta ivag en sadan har mojlighet, eller hur?

aaaaaahhh jag ar usa fralst!

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela