mariajansson

can you read my mind?

lyxlyxlyyyyxxxx!

Publicerad 2009-11-09 04:28:12 i Allmänt,

bara sa ni vet sa ska jag forlova mig.
sa jag kommer nog inte tillbaka till sverige pa ett tag.
min plan ar namligen att jag ska stanna har och eftersom att jag ska gifta mig med en biljonar sa ska jag bara vara en hemmafru.
jag ska vara snygg och snuskigt rik.
och detta ar da ringen den kostar nog mer an jag nagonsinfatt i veckopeng i hela mitt liv.
sa alltsa jag ska gifta mig rikt, stanna har, bli skit snygg, flytta in i ett enormt hus, ha tva sota sma valpar och spendera mina dagar med att shoppa. 






okej men seriost den har ringen ar nog det dyraste jag nagonsin har hallt i i hela mitt liv.
och jag har bestammt mig for att en dag ska jag ocksa ha en san.
japp jag borjar defenitivt fa smak for det mer lyxiga livet.

mm.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Molly

Publicerad 2009-11-13 12:54:50

Förlovat dig?! med en rik??!!!

Postat av: Ebba

Publicerad 2009-11-13 13:55:48

gifta dig !!??



pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela