mariajansson

can you read my mind?

halloween

Publicerad 2009-11-02 00:25:35 i Allmänt,

nu ar jag hemma efter mitt halloween aventyr i St.Antonio.
jag har nu mera upplevt ett amerikanskt nojesfalt.

vi borjade resan med fem timmar i bilen for att ta oss till St.Antonio, detta efter som att vi fick sitta still i trafik i en och en halv timma.
nar vi kom fram sa traffade vi lite folk dar och chekade in pa hotellet.
det blev en sen kvall med film och tacobell (vilket urartade till matkrig)

pa lordagen vacknade vi och insag att hotellfrukosten va gratis sa ikladda kalva vara halloween kostymer gick vi ner for att inta maten.




sen drog vi pa oss fullkostymering och vi satte oss i bilarna for att bege oss mot aventyret:
Fiesta Texas, Six Flags!!

teletubbies aka. toby & catlin.



mr.creeper/rabbin/abraham lincoln/jesus/hippie/jultomten & doktorn
aka. alex & caylee.



doktor & cry baby.






doktor, dipsy, michael jackson, pikachu
aka. caylee, catlin, taylor, jen.


dipsy & tinky winky



lagg market till att man kan se folk som aker bergochdalbanan pa detta kortet.
jag gjorde det ocksa :)




efter vi visat upp oss for hela parkeringen,
alla tittade pa oss efter som att vi var alla over 10 som faktiskt hade klatt ut oss seriost,
sa begav vi oss in i parken.
och jag har aldrig sett sa stora bergochdalbanor forut.
och inte for att skryta men jag akte alla!
jag ar valdigt stolt over mig sjalv.



jag blev forfoljd av dessa monster.
ser inte jatte farligt ut har efter som det ar mitt pa ljusan dag men nar solen gatt ner och det var morkt var det blev jag helt klart radd pa riktigt.



jag borjade som en seglare gick vidare till doktor och slutade som cry baby.



helt klart den basta bilden fran resan.
vi kom aldrig riktigt fram till va alex var men mr.creeper var nog narmast.





senare pa kvallen blev vi paminda om att det var halloween.
det var massor av folk som gick omkring uttkladda och skramde skiten ur oss.
kortet blev suddigt efter som att jag i den stunden springer for mitt liv eftersom att en svartkladd varelse som just rymt fran ett mentalsjukhus jagar mig och pekar pa mig.
inte anns michel jackson kunde radda mig da, aven om han hade forsokt.







babyn och michael far avsluta.




den har resan var helt klart det roligaste jag har gjort pa lange.
jag vill helt klart tillbaka och ar stolt over mig sjalv som akte alla bergodalbanorna :)

     



japp min forsta riktiga halloween var defenitivt lyckad.
pusss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela