mariajansson

can you read my mind?

balyra :)

Publicerad 2009-05-27 20:48:23 i Allmänt,

nu är jag solduschad och klar.
jag är nu mera brun som en bajsbrun och nöjd :)

och idag var det bal för halva peset.
samhäll och media.
som tur var så hade dom helt okej väder.
nästan inget regn, visst blåste det endel men man ska inte klaga. 

just nu så ser det inte jätte bra ut för oss.
smhi säger att det mellan 12-18 ska vara sol men regn och 10 grader.
inte riktigt ideal vädret men bara det är uppehåll blir jag glad :)

men som sagt idag var det andra havan av pesets tur.
ingen kamera idag heller.
men mobilen fick funka idag också :)

här är lite smakprov från dagen:

dagen coolaste var helt klart emma och simon.
emmas klänning och simons brillor, naaajs :)



mickan och hennes baldejt (kasper?) var riktigt fina.
deras bil var helt klart den sötaste av alla :)

'

sofie och adam var riktigt snygga.
och matchade riktigt fint, adam kunde tillochmed bära upp en gördel riktigt bra :)




jag har bara klänningar, frisyrer, smycken och bilar i huvudet nu.
och imorgon är det jag och prinsen som får gå på balen.
jaaa :)
pusss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela