mariajansson

can you read my mind?

måndagsbarn

Publicerad 2009-05-04 21:23:38 i Allmänt,

måndag ännu engång då.

men nu har jag gjort mitt samhällsprov, hoppas av hela mitt hjärta att det var det sista jag någonsin behöver göra :)
sen har jag gjort massa andra nyttiga grejer,
jag har varit och köpt födelsedags presenter och sånt roligt :)
jag har nämligen två älsklings männinskor som fyller år imorgon dag.
nämligen oscar och klara.

så imorgon blir det födelsedagsfirande kela kvällen.
det ska nämligen grillas hemma på sundlinggården, mysigt :)



henne saknar jag brutalt mycket
jag är alltid lycklig med henne.


nu ska jag äta kiwi och vindruvor,
så ska jag kika på lite weeds också.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela