mariajansson

can you read my mind?

och hon är nöjd, nöjd , nöjd.....

Publicerad 2009-05-21 20:40:15 i Allmänt,

lång helg är så sjukt värt!
jag har bara haft två skoldagar denna veckan och jag känner att slutet närmar sig.
igår var jag och tittade på sandas bal.
det känndes konstigt att jag med ska gå på bal...om bara en vecka!!
aaahh!
det är massa som ska fixas och ordnas.
men jag har snart prickat av allt på listan.
det som återstår är att:

1.  fixa sminket
2.  ringa pauline (min personliga frisör) och bestämma tid
3.  mamma måste sy upp klänningen
4.  köpa smyckan

efter det är fixat är jag klar.
och då ska jag njuta av balen och have the time of my life :)

men tillbaka till gårdagen.
det var partykväll som gällde.
start fyran för kvällen var jag, klara, vanessa och agnes.
det började stadigt med pan pizza, chockladbollar och äggkoppar.
haha.
sen fortsatte det till bongo för en snabb visit och fler folk anslöt sig till våran partybubbla.
sen kom vi efter många om och men till saltkråkan där vi träffade massa lyckliga bal människor.
känden väll sig lite halv sunkig bredvid dessa, men det glömmde vi snart bort.
här satt vi ett tag och sjöng, träffade mer teatermänniskor och njöt av livet.
jag och vanessa började också spåna på ett tal om mannen.
hät lämmnade dock klara och nadina oss.
men efter det så tog färden oss till centrum där det blev dans dans dans dans....
och det var otroligt roligt.
här stannade vi till vakterna inte släppte in oss mer efter som att det stängde.
men då tog vi oss efter många omvägar till sibyla och smällde i oss lite pommes och burgare.
najs.
sen så fick jag skjuts av allen hela vägen hem.

det blev verkligen en hel kväll och den var så otroligt värd!
när tar vi nästa?
jag taggar så sjukt.

"en häst utan ben är ett cykelskåp"
-allen ballen syfelis

david var riktigt stilig på balen.



agnes kännde peppen på sibyla



allen ballen och moi



vi var på topp hela kvällen.



pusss


 

Kommentarer

Postat av: annie

Publicerad 2009-05-24 22:00:35

här är jag(; haha. tack för en trevlig dag idag! och det ska bli spännande att se er på torsdag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela