mariajansson

can you read my mind?

balen och massa kort :)

Publicerad 2009-05-29 19:32:01 i Allmänt,

balen igår var underbar!
det känndes inte överskattat och jag hade riktigt roligt.
det hände så mycket grejer och allt var så lyckat :)
trots att vädret inte var som man önskat så gick det bra.
jag önskar natten kunde fortsatt ett bra tag till.

det var så kul att se alla som var så vackra.
och det var så trevligt sällskap och veronica var fantastisk.
stämmningen var helt klart på topp och det blev mycket glada rop från oss alla.
även en kväll med massor av skratt och ännu mera dans.

som sagt var alla helt otroligt vackra.
tänkte bjuda på lite smakprov.
jag har inte tagit alla bilder vi kan tacka jnytt.se för några



































detta var bara ett provsmak på alla vackra människor jag spenderade kvällen med igår.
tack allesammans som gjorde kvällen så bra.

och tack du prinsen som gjorde kvällen så fin.



så synd att det är över.
nu är det korten, minnena och blåmärkena på fötterna som finns kvar.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Bride

Publicerad 2009-05-29 21:53:04

Snygga du!!!

<33333

Postat av: annaback

Publicerad 2009-05-30 19:11:42

snyggast!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela