mariajansson

can you read my mind?

student panik och bal hets

Publicerad 2009-05-02 13:21:35 i Allmänt,

jag känner just nu glädjen över att det känns som söndag idag men det är lördag :)
lång helger är bra.
men det bästa är att jag bara kommer ha långa helger fram över efter som att jag här med inte går i skolan några fler fredagar frma till studenten.
najs :)

och på tal om studenten den närmar sig snabbare än man tror.
det är inte långt dit nu.
känns kul och läskigt på samma gång.
där med så närmar sig ju även balen ännu snabbare.
mindre än fyra veckor kvar nu.
AHHHH!
och det är mycket som inte är fixat.
jag måste börja sola, just nu ser jag mest ut som ett spöke utan pigment.
sen måste jag fixa mina naglar.
jag måste jobba på kassler-ryggen nu, jag funderar på att bo sätta mig på friskis och endast äta äpplen.
balskor måste jag inhandla och en väska.

ojoj det är mycket som ska fixas på lite tid och med lite pengar.
jobbigt.
men som tur är så har jag iaf pauline som ska fixa mitt hår :)
jag ska dit nu på onsdag och så ska vi kolla lite hur jag ska ha det.
känns skönt att nått snart är fixat iaf.

men just nu i denna sekund är nog mitt största problem
att jag har samhällsprov på måndag som jag inte har pluggat på.
dryyyyyyyygt!
men jag får väll helt enkelt göra nåt åt det nu då.

tackåhej leverpastej.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela