mariajansson

can you read my mind?

solen lysermen himlen är grå ;)

Publicerad 2009-05-28 08:15:03 i Allmänt,

SOLEN SKINER!!
ja!
kanske blir det fint väder idag endå.
smhi säger att det just nu ska vara 9grader och regn.
men här skiner solen så kanske kan jag hoppas på att det blir fint hela dagen!
:)

alldeles strax ska jag till pauline för att fixa hår och smink.
det ska bli jätte spännande.
det här kommer bli great.

oh det kommer bli en så sjukt bra dag :)
jag ser fram emot det.

nu ska jag förbereda mig.
bilder kommer om nån dag så håll ögonen öppna :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela